decrease font size Επαναφορά γραμματοσειράς increase font size
Αρχική Σελίδα elen

2η Διαδικτυακή Εσπερίδα για τη Στρατηγική Διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού (Branding-τυποποίηση-πιστοποίηση-labeling) – Προβολή στο κανάλι του ΕΒΕΘ στο You tube

17/05/22 09:42

2η Διαδικτυακή Εσπερίδα για τη Στρατηγική Διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού (Branding-τυποποίηση-πιστοποίηση-labeling) – Προβολή στο κανάλι του ΕΒΕΘ στο You tube

 

To branding, η τυποποίηση, η πιστοποίηση και το labeling ως μέρος της στρατηγικής διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού ήταν το αντικείμενο της 2ης διαδικτυακής εσπερίδας, που διοργάνωσε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, στις 11 Μαΐου 2022 και ώρες 18.00-19.30.

Οι εισηγητές της ανωτέρω εσπερίδας ήταν η κα Βίκυ Γεωργιάδου, Partner στην εταρεία Peppermint Ad,   ο κ. Θεόδωρος Δεληγιαννάκης, LL.M., Νομικός Σύμβουλος, «DQS Hellas», ο κ. Γεώργιος Ζαμπός, Διευθυντής παραρτήματος Β. Ελλάδας, TUV AUSTRIA HELLAS και η κα  Βίκυ Μπέτα Senior Brand Manager της γαλακτοβιομηχανίας ΜΕΒΓΑΛ ΑΕ.

 Τη σχετική εκδήλωση, που ήταν ενταγμένη στο πλαίσιο διοργάνωσης σειράς εσπερίδων προώθησης εξαγωγών με το γενικότερο τίτλο: Oι Εξαγωγές: από το Α ως το Ω”, μπορείτε να την παρακολουθήσετε, στο κανάλι του ΕΒΕΘ στο YouTube.

 

Πίσω