decrease font size Επαναφορά γραμματοσειράς increase font size
Αρχική Σελίδα elen

Διαδικτυακή εκδήλωση, με θέμα: «Νέες καταναλωτικές συμπεριφορές και προσαρμογή των επιχειρήσεων στις διαδικτυακές πωλήσεις-Η καταλυτική επίδραση της πανδημίας». Ημερομηνία διεξαγωγής: Πέμπτη 10.6.2021 και ώρα 15.00

08/06/21 12:41

 

Ως γνωστόν, η συνεχιζόμενη πανδημία του COVID 19 προκάλεσε, μεταξύ άλλων, πολλές ανατροπές στα κοινωνικοοικονομικά δεδομένα σε όλες τις χώρες του κόσμου. Ειδικότερα, έχουν παρατηρηθεί σημαντικές αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά, οι οποίες  δημιουργούν προκλήσεις που θα πρέπει  να εκτιμηθούν και να αντιμετωπισθούν από τις επιχειρήσεις. 

Το ΕΒΕΘ, καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, υλοποιεί σειρά δημοσκοπήσεων και μελετών για την καταγραφή του φαινομένου αυτού και την εξαγωγή πολύτιμων συμπερασμάτων, προκειμένου να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις - μέλη του, που καλούνται σήμερα να επαναλειτουργήσουν σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Στο πλαίσιο αυτό, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και το Δια-τμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, σας προσκαλούν σε  διαδικτυακή ενημερωτική εκδήλωση, την Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021 και ώρα 15.00, με θέμα:

«Νέες καταναλωτικές συμπεριφορές και προσαρμογή των επιχειρήσεων στις διαδικτυακές πωλήσεις-Η καταλυτική επίδραση της πανδημίας.»

Η εκδήλωση είναι ανοικτή στο κοινό, κατόπιν εγγραφής. Παρακαλείστε να συμπληρώσετε τη φόρμα συμμετοχής, στην πλατφόρμα zoom, πατώντας εδώ , μέχρι το πρωί της Πέμπτης 10.6.2021 και ακολούθως θα λάβετε το σύνδεσμο ηλεκτρονικής παρακολούθησης.

 

Πρόγραμμα:

15.00-15.10    Χαιρετισμοί:

  • Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, Α Αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ
  • Κατερίνα Γκοτζαμάνη, Καθηγήτρια, Διευθύντρια ΔΠΜΣ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – ΜΒΑ, Διευθύντρια, Εργαστηρίου Επιχειρηματικής Αριστείας του ΠΑΜΑΚ

15.10-15.50   Παρουσιάσεις:

  • Αναστασία Θεοδώρου, Ερευνήτρια Μάρκετινγκ, "Η ανίχνευση των επιπτώσεων της πανδημίας του Covid-19 στην καταναλωτική συμπεριφορά στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης".
  • Πασχάλης Τεμεκενίδης, Διευθυντής Ερευνών εταιρείας δημοσκοπήσεων Palmos Analysis: “Οι απόψεις των επιχειρήσεων για τις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά και οι προκλήσεις για προσαρμογή και ανάπτυξή τους”.

15.50-16.20  Συζήτηση μεταξύ εισηγητών και ακροατηρίου

 

Για περισσότερες πληροφορίες: 
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, Τύπου και Εκδόσεων ΕΒΕΘ,  τηλ. 2310-370132

 

 

Σημειώνουμε ότι τα προσωπικά δεδομένα που θα καταχωρίσουν οι ενδιαφερόμενοι κατά την υποβολή της φόρμας συμμετοχής θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τις ανάγκες της παρούσας εκδήλωσης.

Πίσω