decrease font size Επαναφορά γραμματοσειράς increase font size
Αρχική Σελίδα elen

Διεξαγωγή δωρεάν θεματικών εργαστηρίων από το ΚΕΠΑ για την ανάπτυξη δεξιοτήτων μικρών επιχειρηματιών - εργαζομένων - ανέργων

21/09/21 12:25

 

Στο πλαίσιο υλοποίησης του ευρωπαϊκού έργου SKILLS4MSEs από το ΚΕΠΑ, έχουν προγραμματιστεί να υλοποιηθούν δύο δωρεάν θεματικά εργαστήρια - δια ζώσης - για το μήνα Σεπτέμβριο στη Θεσσαλονίκη.

Α) Resilience Skills for Entrepreneurs

Πώς οι δεξιότητες σας και το δικό σας «γιατί» μπορούν να σας βοηθήσουν πρακτικά, να χτίσετε την ανθεκτικότητα που χρειάζεστε; Λόγω της πανδημίας (COVID-19) αλλά και του σύγχρονου ασταθούς, αβέβαιου, πολύπλοκου και ασαφούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος (VUCA), τα απρόοπτα, τα εμπόδια, οι δύσκολες και απαιτητικές καταστάσεις αποτελούν καθημερινότητα για τον επιχειρηματία. Οι κρίσεις καθιστούν τις πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις ακόμη πιο ευάλωτες σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αυτό που μπορεί να κάνει τις πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις ανθεκτικές και αυτό που χρειάζεται ο ίδιος ο επιχειρηματίας, είναι η Ανθεκτικότητα (Resilience) του. Ανθεκτικότητα για να μπορέσει να πετύχει τη βιωσιμότητα, την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη της επιχείρησής του και να μπορέσει να απολαμβάνει προσωπική ευημερία, παρά τις αντιξοότητες.

Φιλοξενούμενη Ομιλήτρια: κα. Χρύσα Χερκελετζή, EMCC & AC Certified Business Coach, Χρύσα Χερκελετζή – Business Coaching & Workshops
Ημερομηνία και Ώρες Διεξαγωγής: Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021 - 17:00 - 19:00
Τόπος Διεξαγωγής: Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας, Φιλικής Εταιρίας 12 & Τσιμισκή, Θεσσαλονίκη.

Β) Τεχνικές Άριστης Εξυπηρέτησης Πελατών

Σε μια εποχή υπερβολικής πληροφόρησης και έντονου ανταγωνισμού, οι περισσότερες εταιρείες και επιχειρηματίες, αναζητούν νέες ιδέες, προϊόντα και υπηρεσίες για να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές. Ωστόσο όλες οι έρευνες επιβεβαιώνουν ότι κρίσιμο σημείο διαφοροποίησης και πιστότητας – loyalty – των πελατών, αποτελεί η Άριστη Εξυπηρέτηση ή διαφορετικά η «απόκτηση

Εμπειρίας του Πελάτη» – Customer Experience – από την στιγμή που θα επικοινωνήσει, επιλέξει, συνεργαστεί με μια εταιρεία.

Η εξυπηρέτηση του Πελάτη είναι μια αδιάκοπη διαδραστική διαδικασία με στόχο την διακράτηση και την σύσταση του πελάτη στο περιβάλλον του που αποτελεί και την καλύτερη διαφήμιση για κάθε εταιρεία.

Φιλοξενούμενος Ομιλητής: κ. Κωνσταντίνος Παπαχατζής, Διευθύνων Σύμβουλος, ΑΝΑΔΕΙΞΗ
Ημερομηνία και Ώρες Διεξαγωγής: Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021 - 17:00 - 19:30
Τόπος Διεξαγωγής: Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας, Φιλικής Εταιρίας 12 & Τσιμισκή, Θεσσαλονίκη


Περισσότερες πληροφορίες και Δηλώσεις Συμμετοχής: email: kabouridoud@e-kepa.gr, Τηλ.: 2310 274033, url: kepa.e-kepa.gr


 

Πίσω