decrease font size Επαναφορά γραμματοσειράς increase font size
Αρχική Σελίδα elen

Έκτακτα μέτρα για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων – μελών που συναλλάσσονται με τις υπηρεσίες του ΕΒΕΘ λόγω κορωνοϊού (COVID-19)

30/03/20 10:20

Στο πλαίσιο λήψης μέτρων πρόληψης και προστασίας της υγείας των εργαζομένων και συναλλασσομένων έναντι του κορωνοϊού (COVID-19), το Ε.Β.Ε.Θ. καλεί τα μέλη του να αξιοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει και να μην προσέρχονται στο Επιμελητήριο.

Μόνο σε απολύτως έκτακτες περιπτώσεις θα εξυπηρετούνται υποθέσεις με φυσική παρουσία και κατόπιν ραντεβού.

Συγκεκριμένα:   

1.   Αιτήματα Μητρώου μόνο για τις επιχειρήσεις – μέλη του Ε.Β.Ε.Θ., μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://eChamber.ebeth.gr

Μέσω της  πλατφόρμας https://eChamber.ebeth.gr θα εξυπηρετούνται αποκλειστικά ηλεκτρονικά οι ακόλουθες υπηρεσίες:

α) Έκδοση πιστοποιητικού εγγραφής στο Επιμελητήριο

β) Πληρωμή της ετήσιας συνδρομής στο Ε.Β.Ε.Θ.

γ) Έκδοση βεβαίωσης προέγκρισης επωνυμίας και διακριτικού τίτλου

 

Για τις λοιπές υπηρεσίες του Μητρώου (έκδοση ιστορικών πιστοποιητικών, έκδοση ξενόγλωσσων πιστοποιητικών, θεώρηση γνήσιου υπογραφής κ.α.) το αίτημα με την ανάλογη περιγραφή, θα αποστέλλεται με e-mail, με τα στοιχεία επικοινωνίας, (υποχρεωτικά κινητό τηλέφωνο και e-mail) στη διεύθυνση mitroo@ebeth.gr     

Στη συνέχεια, το Τμήμα θα επικοινωνεί με τον ενδιαφερόμενο και θα τον ενημερώνει για τη διεκπεραίωση του αιτήματός του και την παραλαβή του πιστοποιητικού.

 

Διευκρινίσεις παρέχονται από το Τμήμα Μητρώου, στο τηλέφωνο 2310370151

 

2.   Αιτήματα Γ.Ε.ΜΗ. για την καταχώρηση στοιχείων εταιρειών και για την έκδοση πιστοποιητικών αντιγράφων, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://services.businessportal.gr

 

Στις  περιπτώσεις που δεν υπάρχει εντός της πλατφόρμας https://services.businessportal.gr ο τύπος αίτησης που ενδιαφέρει, θα αποστέλεται στο e-mail gemi@ebeth.gr, η προτυποποιημένη αίτηση Ε.Β.Ε.Θ. (πατήστε εδώ), με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του αιτούντα και νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, με όλα τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά, σκαναρισμένα από το πρωτότυπο.

Διευκρινίσεις παρέχονται από την υπηρεσία Γ.Ε.ΜΗ. στο τηλέφωνο 2310370140. 

 

ΤΜΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΩΝ

1. Η πληρωμή των παραβόλων των προς θεώρηση Πιστοποιητικών Καταγωγής και λοιπών εξαγωγικών εγγράφων θα γίνεται μέσω e-banking και με την προσκόμιση του σχετικού αποδεικτικού πληρωμής  Αριθ. Λογαριασμού  5238088452172 ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΙΒΑΝ GR 7601722380005238088452172 (αιτιολογία: έκδοση πιστοποιητικών εξαγωγής).

Στο αποδεικτικό καλό είναι να αναγράφεται ο αριθμός των Πιστοποιητικών Καταγωγής (π.χ. 3 Π.Κ.)καθώς και ο αριθμός των άλλων εγγράφων.

Υπενθύμιση: 10,14€/Π.Κ. και 5,12€/τιμολόγιο.

2. Τα προς θεώρηση Πιστοποιητικά Καταγωγής (αποστολή σε μορφή word) και λοιπά συνοδευτικά ή Εξαγωγικά Έγγραφα θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο  email:  exagoges@ebeth.gr και στη συνέχεια θα παραλαμβάνονται στην είσοδο του επιμελητηρίου κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης, με την προσκόμιση του πρωτότυπου τιμολογίου και της Υ.Δ.

3. Η θεώρηση των Carnet ΑΤΑ θα πραγματοποιείται μόνο με ραντεβού και κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης. Επειδή κατά την κρίσιμη αυτή περίοδο το τμήμα θα λειτουργεί με προσωπικό ασφαλείας, επικαλούμαστε την υπομονή, την κατανόηση και τη συνεργασία όλων για την ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας.

Πίσω