decrease font size Επαναφορά γραμματοσειράς increase font size
Αρχική Σελίδα elen

Εναρξη παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών ΟΑΕΕ

01/07/13 11:38

Από την Τρίτη 25 Ιουνίου 2013, οι ασφαλισμένοι και οι συνταξιούχοι του ΟΑΕΕ έχουν τη δυνατότητα χρήσης νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών, σε ένα ασφαλές και πιστοποιημένο περιβάλλον, με σκοπό τη λήψη πληροφοριών για θέματα ασφάλισης και συνταξιοδότησης. Με τον τρόπο αυτό -όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση- ο ΟΑΕΕ ανταποκρίνεται στην ανάγκη βελτίωσης της ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων και συνταξιούχων του με σύγχρονα μέσα. Έτσι:

  • περιορίζεται η γραφειοκρατία,
  • επιτυγχάνεται ταχύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, μέσω εφαρμογών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης,
  • μειώνεται η ανάγκη προσέλευσης των συναλλασσόμενων στα γραφεία του Οργανισμού,
  • εξοικονομούνται ώρες εργασίας, για διεκπεραίωση των λοιπών αιτημάτων των ασφαλισμένων, σε συντομότερο χρόνο.

Σε πρώτη φάση, οι ασφαλισμένοι και οι συνταξιούχοι του ΟΑΕΕ, θα μπορούν, μέσα από τον ιστότοπο του Οργανισμού να:

  • εκτυπώνουν βεβαιώσεις εισφορών
  • εκτυπώνουν τρίμηνο ενημερωτικό σημείωμα συντάξεων
  • εκτυπώνουν βεβαιώσεις αποδοχών συνταξιούχων για φορολογική χρήση
  • παρακολουθούν και να ενημερώνονται για την πορεία εξέλιξης του συνταξιοδοτικού αιτήματός τους, που έχουν υποβάλλει στον ΟΑΕΕ

Στην ίδια ανακοίνωση προστίθεται ότι «οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΕ προς τους ασφαλισμένους του, θα εμπλουτίζονται συνεχώς, στην κατεύθυνση υλοποίησης του κεντρικού στόχου του Οργανισμού, που αποτελεί η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών».

 

Πίσω