decrease font size Επαναφορά γραμματοσειράς increase font size
Αρχική Σελίδα elen

Ενημερωτικό Δελτίο Γραφείου Ο.Ε.Υ Ν. Υόρκης για τις εξελίξεις στην αγορά τροφίμων/ποτών στις Η.Π.Α

23/03/20 10:29

Δραματική αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων τροφίμων, αναφέρει η "Amazon", ως αποτέλεσμα εξάπλωσης των κρουσμάτων του κορωνοϊού.

Η μεγαλύτερη παγκοσμίως εταιρεία διαδικτυακών πωλήσεων "Amazon", αναφέρει τεράστια αύξηση παραγγελιών στις πλατφόρμες "Prime Now" (ταχείας παράδοσης παραγγελιών) και "Amazon Fresh" (παράδοση κατ'οίκον φρέσκων τροφίμων), ξεκάθαρη ένδειξη ότι οι καταναλωτές στρέφονται μαζικά στην εξ αποστάσεως αγορά πάσης φύσεως προϊόντων, ιδίως δε φρέσκων τροφίμων, με σκοπό την αποφυγή μετάβασής τους σε φυσικά σημεία πώλησης.

Η εταιρεία ενημέρωσε επίσης τους συνδρομητές της, ότι αμφότερες οι πλατφόρμες θα έχουν μειωμένη δυνατότητα εξυπηρέτησης, υπό την έννοια καθυστέρησης παράδοσης των προϊόντων, η οποία δεν αποδίδεται σε περιορισμό του απασχολούμενου προσωπικού, αλλά στη δυσχέρεια εξυπηρέτησης του σημαντικά αυξημένου όγκου παραγγελιών.

https://www.bloomberg.com/news/artides/2020-03-02/amazon-wams-of-delivery-delays-due-to-virus-

related-order-spike

Έναρξη λειτουργίας του πρώτου καταστήματος "Go Amazon" από την εταιρεία "Amazon" στο Σιάτλ.

Ξεκινά η λειτουργία του πρώτου μεγάλου μεγέ&ους καταστήματος χωρίς ταμίες "Go Amazon" της "Amazon" στη συνοικία Capitol Hill στο Seattle. Πρόκειται για κατάστημα συνολικής έκτασης 1.000 περίπου τετραγωνικών μέτρων, η προετοιμασία του οποίου διήρκησε πέντε (5) έτη, και θα προσφέρει 5.000 περίπου προϊόντα, μεταξύ των οποίων θα συμπεριλαμβάνονται και κρέατα, φρούτα, αρτοσκευάσματα, οινοπνευματώδη κ.ά.

Επισημαίνεται ότι υφίστανται ήδη εικοσιτέσσερα (24) περίπου άλλα καταστήματα που ενσωματώνουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία, τα οποία όμως είναι μικρότερου μεγέθους.

Τη συγκεκριμένη τεχνολογία λειτουργίας σημείων φυσικής πώλησης χωρίς ταμίες, αναμένεται στο προσεχές χρονικό διάστημα να υιοθετήσουν ανταγωνιστικές εταιρείες, όπως η Walmart, Kroger, Target κ.ά.

Πηνή:

https://seekingalpha.com/news/3545089-amazon-go-grocery-opens-in-

seattle?utm medium=email&utm source=seeking alpha&mail subiect=kr-amazon-go-grocery-opens- in-seattle&utm_campaign=rta-stock-news&utm_content=link-1

Δημοσίευση της ετήσιας μελέτης "State of the Restaurant Industry 2020" του φορέα "National Restaurant Association".

Η μελέτη περιλαμβάνει εκτιμήσεις και προβλέψεις για τις επιπτώσεις του γενικότερου μακροοικονομικού περιβάλλοντος, την απασχόληση, τις διατροφικές τάσεις και τις νέες τεχνολογίες και πρακτικές στον κλάδο μαζικής εστίασης.

Βασικά σημεία της φετινής μελέτης περιλαμβάνουν τα εξής:

  • ο συνολικός κύκλος εργασιών των χώρων μαζικής εστίασης στις Η.Π.Α., αναμένεται να ανέλθει το τρέχον έτος σε 900 περίπου δισ. δολ. Η.Π.Α., επίδοση που συνιστά αύξηση 4% έναντι του παρελθόντος έτους, ως αποτέλεσμα των γενικότερων θετικών επιδόσεων της οικονομίας.
  • Η επισκεψιμότητα στους χώρους μαζικής εστίασης παραμένει υψηλή, με το ήμισυ περίπου των ενηλίκων να δηλώνουν ότι επιθυμούν την επίσκεψη σε εστιατόρια σε τακτικότερη βάση.
  • Παραμένει η τάση κατανάλωσης εδεσμάτων εκτός του χώρου των εστιατορίων, είτε υπό τη μορφή παράδοσης κατ'οίκον από τα ίδια τα εστιατόρια, είτε υπό τη μορφή παραλαβής επιτοπίως από τους ίδιους τους καταναλωτές.
  • Το 80% περίπου των ενηλίκων δηλώνουν ότι θα επισκεφθούν κατά προτίμηση εστιατόρια τα οποία περιλαμβάνουν στον κατάλογό τους υγιεινές επιλογές.
  • Το 53% των chefs επισημαίνουν εξακολούθηση, και το τρέχον έτος, της αυξητικής τάσης μπύρας και κοκτέιλ χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ.

Ο φορέας "National Restaurant Association" ιδρύθηκε το 1919, εκπροσωπεί 380.000 περίπου εστιατόρια και βασικότερη αποστολή του είναι η λειτουργία του υπό τη μορφή lobby, εκπροσώπησης των συμφερόντων των εστιατόρων έναντι των ομοσπονδιακών και τον τοπικών αρχών.

Πηγή: https://www.restaurant.org/2020-soi-releas

Σοβαρές προκλήσεις για τα μικρά καταστήματα πώλησης βιολογικών ("organic") προϊόντων.

Τα μικρά καταστήματα πώλησης φρέσκων βιολογικών ("organic") προϊόντων αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις, καθώς τα συγκεκριμένα προϊόντα γίνονται όλο και ευρύτερα διαθέσιμα σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης και δη σε χαμηλότερες τιμές.                                                          .

Επί παραδείγματι, η μεγάλη αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ| "Kroger" αποτελεί πλέον μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες! πώλησης βιολογικών προϊόντων, ενώ και άλλες αλυσίδες, όπως η "Aldi" και η "LidI" ακολουθούν κατά πόδας το παράδειγμά της.

Επιπλέον, η μεγαλύτερη αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ premium προϊόντων "WholeFoods" επέτυχε τη μείωση των τιμών στη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων που προσφέρει, μετά την εξαγορά της από την "Amazon".

Άμεση συνέπεια των ανωτέρω, η αδυναμία των παραδοσιακών, συνοικιακών καταστημάτων βιολογικών προϊόντων να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, αντιμετωπίζοντας έτσι σοβαρό πρόβλημα διατήρησης του μεριδίου τους στην αγορά.:

https://www.wsj.com/artides/upscale-specialty-grocers-lose-their-edge-11583058601

Πίσω