decrease font size Επαναφορά γραμματοσειράς increase font size
Αρχική Σελίδα elen

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ FITUR (Μαδρίτη. 23- 27.01.2019)

12/02/19 11:00

ΓΕΝΙΚΑ

Η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού FITUR, διεξήχθη στη Μαδρίτη από τις 23 έως τις 27 Ιανουάριου 2019, στις εγκαταστάσεις του IFEMA (Institucion Ferial de Madrid), επίσημου διοργανωτή εμπορικών εκδηλώσεων και εκθέσεων στην Ισπανία. Η FITUR είναι το παγκόσμιο σημείο συνάντησης επαγγελματιών του τουρισμού και η κορυφαία κλαδική διοργάνωση για την αγορά της Λατινικής Αμερικής.

Για το 2019, η τιμώμενη χώρα-εταίρος της έκθεσης ήταν η Δομινικανή Δημοκρατία, με την παρουσία 32 εταιρειών και την υψηλή προβολή του εμπορικού σήματος 'Έχει τα πάντα", το οποίο οδήγησε σε εκατοντάδες επαγγελματικές συναντήσεις, ιδίως με ταξιδιωτικά γραφεία και ταξιδιιυτικούς πράκτορες. To Observatorio FITUR NEXT, η εκδήλωση Β2Β, η FITUR MICE, η FITUR CINE/SCREEN TOURISM και το φεστιβάλ FITUR ES MUSICA ήταν μερικές από τις καινοτομίες της έκθεσης για το 2019 ενώ πραγματοποιήθηκαν, όπως κάθε χρόνο, οι επιμέρους θεματικές εκθέσεις: η FITUR SALUD για την υγεία, η FITUR TECH για την τεχνολογία, η FITUR GAY για τους ομοφυλόφιλους, η FITUR INVESTOUR για τις επενδύσεις στην Αφρική και η FITUR KNOW-HOW AND EXPORT για την τεχνογνωσία και τις εξαγωγές.

Η 39η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού της Μαδρίτης, Fitur 2019, έκλεισε τις πόρτες της σημειώνοντας ρεκόρ συμμετεχόντων, καθώς φέτος έφθασαν τους 253.000, παρουσιάζοντας αύξηση ύψους 0,7% οε σχέση με την έκθεση του προηγούμενου έτους, ενώ οι επαγγελματίες που συμμετείχαν αυξήθηκαν κατά 1,8%, φθάνοντας τους 142.642 κατά τις τρεις πρώτες ημέρες της έκθεσης. Σημειώνεται ότι, κατά την διάρκεια της έκθεσης, το 55% των συμμετεχόντων, βρέθηκε εκεί τις τρεις πρώτες ημέρες. Κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου, που ήταν και οι δύο τελευταίες ημέρες, η έκθεση ήταν ανοιχτή προς το κοινό, προσελκύοντας περισσότερους από 100.000 επισκέπτες. Ακόμη, αύξηση παρουσιάστηκε και στην καθαρή έκταση της έκθεσης, η οποία ξεπέρασε το 67.495 τ.μ., αντιπροσωπεύοντας μεγέθυνση 2,5% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, κατέχοντας 9 από τα περίπτερα της Feria de Madrid. Η μεγαλύτερη αύξηση, όμως, σημειώθηκε από τη διεθνή συμμετοχή, η οποία αυξήθηκε κατά 11%, με ηγέτες την Αφρική (+15%) και την Ευρώπη (+13%), ενώ η ισπανική συμμετοχή αυξήθηκε κατά 6%.

Επιπρόσθετα, η Fitur 2019, η οποία εγκαινιάστηκε για μία ακόμη χρονιά από το βασιλικό ζεύγος της Ισπανίας το πρωινό της 23ης Ιανουάριου, συγκέντρωσε περί τα 700 άτομα από αρχές διαφόρων χωρών, συμπεριλαμβανομένων υπουργών από 62 χώρες, πρεσβευτές και αξιωματούχους αττό όλο τον κόσμο. Ακόμη, στην έκθεση τταραβρέθηκαν περισσότεροι από 7.500 δημοσιογράφοι από 68 χώρες, με σκοπό την κάλυψη της έκθεσης.

Σύμφιυνα με στοιχεία του οργανισμού, ο οικονομικός αντίκτυπος για την πρωτεύουσα της Ισπανίας, η οποία φιλοξένησε την έκθεση, ανέρχεται σε 325 εκ. ευρώ, καθώς υπήρξε πληρότητα στα ξενοδοχεία της πόλης. Ακόμη, η υψηλή επιχειρηματική δραστηριότητα στις επαγγελματικές ημέρες της Fitur, δημιούργησε κλαδική δικτύωση, η οποία συγκέντρωσε 9.150 συναντήσεις, Β2Β με διεθνείς αγοραστές και 49.711 ραντεβού που οργανώθηκαν μέσω της ψηφιακής ατζέντας. Αξίζει να επισημανθεί ότι η έκθεση πραγματοποιήθηκε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, παρά τους αρχικούς φόβους για περιορισμό της αναμενόμενης συμμετοχής, λόγω της συνεχιζόμενης απεργίας των ταξί στην πόλη της Μαδρίτης.

Τέλος, τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από τον Ifema, εδραιώνουν την ηγετική θέση της Fitur, ως ένα από τα πιο σημαντικά επιχειρηματικά φόρουμ για την παγκόσμια τουριστική βιομηχανία και μία από τις κύριες εκθέσεις τουρισμού στην Ευρώπη μαζί με την ΙΤΒ που διοργανώνεται στο Βερολίνο και την WTM που διοργανώνεται στο Λονδίνο, συμβάλλοντας στην εξέλιξη του τομέα.

Η επόμενη διοργάνωση της Fitur θα διεξαχθεί από 22 έως 26 Ιανουάριου 2020.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Η χώρα μας συμμετείχε επίσημα στην έκθεση με καλαίσθητο και άρτια οργανωμένο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, στο οποίο μετείχαν επίσημη αντιπροσωπεία από το Υπουργείο Τουρισμού της Ελλάδος και το Γραφείο EOT Παρισίων, με επικεφαλής τον αξιότιμο Γενικό Γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, κ. Γιώργο Τζιάλλα καθώς και 20 εκθέτες (τουριστικά και ταξιδιωτικά γραφεία/τουριστικές επιχειρήσεις και σύνδεσμοι που δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού από όλη την Ελλάδα: Aegean Airlines, Andy's Tours, Athens Express, Avra Hotels Collection, Avra Tours S.A., Celestyal Cruises, Fantasy Travel, Grand Star Hellenic LTD - The DMC Greece, Greca Travel, Greek National Tourism Organization, Hellenic Kosmos DMC, Hellenic Travel Network S.A, Hetco Tours - Greece, Inter Alpha Travel & DMC Greece, Joy Tours, Porto Carras Grand Resort, Promotour Expansion Travel, Renaissance Hellas S.A., Stathokostopoulos Group of Compagnies, Tourist Club).

Ο Πρέσβυς της Ελλάδος στη Μαδρίτη, κ. Λάζαρης και το Γραφείο μας συνέδραμαν την προσπάθεια της χώρας μας στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων και δυνατοτήτων τους, εκπροσώπησαν την Αρχή μας στις τελετές έναρξης της Έκθεσης μαζί με την ελληνική αντιπροσωπεία, επιακέφθηκαν το ελληνικό περίπτερο και την υπόλοιπη έκθεση, παραμένοντας ανελλιπώς στους χώρους της Έκθεσης στις 23 και 25 τρέχοντος μηνός και πραγματοποιώντας σειρά επαφών με τους Έλληνες εκθέτες, ισπανικά τουριστικά γραφεία με έδρα τη Μαδρίτη που μετείχαν ή επισκέφθηκαν την έκθεση, τα οποία προωθούν Ισπανούς τουρίστες στην Ελλάδα, καθώς και με τους εκπροσώπους του Κυπριακού περιπτέρου και των κυριότερων Ευρωπαϊκών, Ισπανικών και Νοτιοαμερικανικών εθνικών περιπτέρων.

Οι Έλληνες εκθέτες, οι οποίοι αύξησαν την παρουσία τους στην FITUR 2019 κατά 25% σε σχέση με το 2018, δήλωσαν ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από την συμμετοχή τους και τις συναντήσεις που πραγματοποίησαν στην έκθεση, δεδομένου του ότι αξιοποιούν την αγορά της Ισπανίας και την εν λόγω έκθεση για τη διεύρυνση των υπαρχουσών συνεργασιών τους καθώς και ως σημείο συνάντησης με συνεργάτες τους από σημαντικό αριθμό χωρών της Νοτίου Αμερικής. Αυξημένο καταγράφεται ήδη το ενδιαφέρον των Ελλήνων εκθετών για συμμετοχή στην FITUR 2020 καθώς και άλλων επιχειρηματιών που επιθυμούν να συμμετάσχουν για πρώτη φορά.

Τέλος, σύμφωνα με προσωρινά στοιχεία, τα οποία είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για τη συνέχιση των προσπαθειών της χώρας μας ως προς την προσέλκυση Ισπανών τουριστών, έχει συντελεστεί αύξηση των τουριστικών ροών από την Ισπανία προς την Ελλάδα, της τάξης του 15% για το 2018.

Συνεπώς, επισημαίνουμε εκ νέου τα περιθώρια και τη δυναμική που παρουσιάζει η αγορά της Ισπανίας ως προς την προσέλκυση τουριστών στη χώρα μας, με έμφαση σε θεματικές μορφές τουρισμού, για τις οποίες οι Ισπανοί καταδεικνύουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον (αγροτουρισμός, οινοτουρισμός, προσκυνηματικός τουρισμός, ιατρικός, αθλητικός, συνεδριακός, κ.ο.κ.ε.).

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ FITUR

FITUR ΜΙΤΜ (MICE & BUSINESS)

Η συγκεκριμένη εκδήλωση αφορά τον Συνεδριακό και Επαγγελματικό Τουρισμό (MICE, Meetings, Incentives, Coherencies and Events) και πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της FITUR 2019, από τις 22 έως τις 24 Ιανουάριου, στην αίθουσα 9.

Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε με την εταιρεία GSAR Marketing, πρωτοπόρος και ηγέτης σε αυτή τη μορφή τουρισμού, χάρη στην αποδεδειγμένη εμπειρία της: από την πρώτη της έκθεση το 1997, έχοντας ήδη οργανώσει ένα σύνολο 49 εκθέσεων, σε 34 διαφορετικές πόλεις, σε 18 χώρες και προσφέροντας στους συμμετέχοντες ένα πλήρες πρόγραμμα δικτύωσης με διαφορετικά κοινωνικά γεγονότα που δημιουργεί συνέργειες και ισχυρούς επαγγελματικούς δεσμούς μεταξύ των συμμετεχόντων.

Τα τελευταία χρόνια, ο εν λόγω τουρισμός έχει αυξηθεί πολύ. Σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Συνεδρίων, ICCA, κατά το 2017 διοργανώθηκαν 12.558 συνέδρια διεθνών συλλόγων σε όλο τον κόσμο. Οι τέσσερις χώρες που προσελκύουν το μεγαλύτερο μέρος εν θέματιι μορφής τουρισμού είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (941), η Γερμανία (682), το Ηνωμένο Βασίλειο (592) και η Ισπανία (564).

FITUR SALUD

Η FITUR Salud, η οποία αφορά τον Ιατρικό Τουρισμό και τον Τουρισμό Ευεξίας, έλαβε χώρα στην αίθουσα 8 τη έκθεσης από τις 23 έως και τις 27 Ιανουάριου 2019, είχε εξαιρετική θέση στο πλαίσιο της εκδήλωσης, δίπλα στο διεθνή τομέα τουριστικών επιχειρήσεων.

Η βελτίωση της υγείας είναι ένα αυξανόμενο κίνητρο για ταξίδια. Κολύμβηση σε θερμές πηγές, ένα ιατρικό check-up, η απόκτηση μίας δεύτερης διάγνωσης, δοκιμή προηγμένων θεραπειών, πρόσβαση σε καινοτόμες τεχνολογίες, βελτιστοποίηση της αξίας ή ανάπαυσης σε ένα κέντρο ευεξίας, αποτελούν ταξιδιωτικές επιλογές για ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, σύμφωνα με στοιχεία των διοργανωτών, πραγματοποιήθηκαν σημαντικές επαφές, για το επαγγελματικό και μη κοινό, με αγοραστές (hosted buyers) από χώρες αποστολής, εθνικές υπηρεσίες υγείας, συντονιστές και εξειδικευμένα ταξιδιωτικά γραφεία.

FITUR TECH

Η FITUR Tech αφορά την τεχνολογία που επιτρέπει να γίνουν γνωστά τα συναισθήματα του πελάτη με σκοπό τη δημιουργία μίας μοναδικής, θετικής και εξατομικευμένης εμπειρίας κατά τη διάρκεια διαμονής σε ένα ξενοδοχείο.

Πλέον οι ταξιδιώτες είναι πιο απαιτητικοί και οι λεπτομέρειες είναι ικανές να προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία, μέσω της τεχνολογίας, η οποία δίνει τη δυνατότητα να γίνουν γνωστές οι προτιμήσεις του κάθε ατόμου, οι συμπάθειές του και οι συμπεριφορές του, προσφέροντας μία δοκιμασία, η οποία θα παρακινήσει τις αγοραστικές αποφάσεις τους.

Η νέα πραγματικότητα περιλαμβάνει πολλαπλά προφίλ ανθρώπων και κάθε εμπειρία μπορεί να είναι μοναδική και προσωπική. Ο τομέας πρέπει να βρίσκεται σε ετοιμότητα για να προσφέρει τις ανάλογες υπηρεσίες, υπερβαίνοντας τις προσδοκίες. Για το λόγο αυτό, υπάρχουν τεχνολογικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται ήδη στον τομέα του τουρισμού, όπως Blockchain, ΙΑ, μεγάλα και έξυπνα δεδομένα, ΙοΤ, ρομποτική, αειφορία, εικονικοί βοηθοί, chatbots, εικονική πραγματικότητα, τα οποία μετατρέπουν τις πληροφορίες σε αποφάσεις.

FITUR FESTIVALES

Η FITUR Festivals, αφορούν τα φεστιβάλ μουσικής που υποκινούν τον τουρισμό και αποτελούν μέρος της αναπτυξιακής στρατηγικής, η οποία μεταφράζεται σε σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο στην εκάστοτε περιοχή. Τα μουσικά φεστιβάλ αποτελούν πρόδρομα της διεθνούς τουριστικής προώθησης, δημιουργώντας νέες τουριστικές ροές, αυξάνοντας την πληρότητα των καταλυμάτων και ενισχύοντας τη βιομηχανία φιλοξενίας και την εμπορική δραστηριότητα.

Το 2017, η βιομηχανία ζωντανής μουσικής στην Ισπανία κέρδισε 269,2 εκ. ευρώ, 20,6% περισσότερο από ό, τι το προηγούμενο έτος, σημειώνοντας ένα ιστορικό ρεκόρ και, κατά συνέπεια, η Ισπανία εί5ραιώνεται ως προορισμός για μεγάλες διεθνείς μουσικές εκδρομές.

Ένα υψηλό τμήμα του πληθυσμού προγραμματίζει τις διακοπές του και επιλέγει προορισμούς με βάσει την προσφορά των φεστιβάλ ζωντανής μουσικής. Η συμμετοχή σε ένα φεστιβάλ είναι μία παγκόσμια εμπειρία που αρχίζει με ένα ταξίδι ενώ περιλαμβάνει επίσης συμπληρωματικές δραστηριότητες που ιταράγουν κοινωνικό αντίκτυπο και ικανοποιούν νέες ψυχαγωγικές και πολιτιστικές ανάγκες. Όχι μόνο συμβάλλουν στην επέκταση της προσφοράς αναψυχής της περιοχής, χάρη στην κίνηση του τουρισμού, αλλά παράγουν επίσης θέσεις εργασίας και νέες ευκαιρίες για την τοπική οικονομία.

FITURCINE

Η FITUR Cine, αφορά τον κινηματογραφικό τουρισμό και αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο τουριστικής προώθησης για τις περιοχές, οι οποίες πρέπει να ενισχύσουν τη διαφοροποίηση και την ορατότητα τους.

Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για την επίσκεψη στους χώρους, όπου γυρίστηκαν ταινίες ή σειρές, ανοίγει μία σημαντική ευκαιρία, μέσα από την κινηματογραφική βιομηχανία, για την προώθηση προορισμών. Ένα φαινόμενο που αναπτύσσεται σε ολόκληρο τον κόσμο και αποτελεί σημαντική εναλλακτική λύση για τη διαφοροποίηση του τουρισμού και την καταπολέμηση της εποχικότητας.

Σύμφωνα με μια μελέτη που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο του 2018 από την TCI Research, 80 εκ. ταξιδιώτες επιλέγουν τον προορισμό τους, βάσει ταινιών και τηλεοπτικών σειρών. Αυτή η μελέτη αποκαλύπτει ότι ο αριθμός των ταξιδιωτών που ταξιδεύουν σε προορισμό, αφού τον έβλεπαν σε ταινία ή τηλεοπτική σειρά, έχει διπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια. Πρόκειται για ένα νέο είδος τουρισμού που ανταποκρίνεται σε μία στροφή προς το συμφέρον των καταναλωτών έναντι νέων πολιτιστικών δημιουργικών βιομηχανιών, ιδίως των οπτικοακουστικών τεχνών.

Σε αυτό το πλαίσιο, η FITUR Cine αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη σύνδεση του τουρισμού με τον κινηματογράφο, η οποία έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία αυτού του νέου τμήματος, σε συνεργασία με την Ισπανική Επιτροπή Κινηματογράφου. Η FITUR CINE διέθετε δικό της περίπτερο στον εκθεσιακό χώρο, με την προσφορά των διαφόρων συμμετεχόντων, με μια περιοχή για συναντήσεις Β2Β.

FITUR GAY (LGBT +1

H FITUR GAY (LGBT +) 2019, η οποία ξεκίνησε το 2011, αποτελεί την ένατη έκθεση που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της FITUR, όπου προς το συμφέρον της πλήρους ενσωμάτωσης του ομοφυλοφιλικού κοινού σύμφωνα με την κοινωνική πρόοδο, ενσωματώσει το «+» στο αρχικό όνομα, ώστε κανείς να μην αισθάνεται αποκλεισμένος. Διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Diversity Consulting International.

Η «FITUR GAY (LGET +) 2019» αποτελεί την 50η επέτειο EDITION STONEWALL για τον εορτασμό των 50 χρόνων μετά τα γεγονότα στη Νέα Υόρκη που σήμαναν την αρχή της κοινωνικής εξομάλυνσης της κοινότητας LGBT+. Η συγκεκριμένη έκθεση ήταν το εναρκτήριο όλων των σχετικών εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν μέσα στο έτος.

Κατά τη διάρκεια της FITUR 2018, η FITUR GAY (LGBT+) είχε παρουσίασε ορισμένους από τους πιο εμβληματικούς τουρισμούς για ομοφυλόφιλους, αυξάνοντας την επισκεψιμότητά τους κατά 400%. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρονται προτάσεις σε έναν τύπο ταξιδιώτη με τις δικές του απαιτήσεις και σε ένα τμήμα του τουρισμού με αυξανόμενη ζήτηση.

FITUR INVESTOUR

Η FITUR Investour ήταν η δέκατη έκθεση Τουρισμού Επενδύσεων και Επιχειρηματικών Φόρουμ για την Αφρική, η οποία αποτελεί συνδιοργάνωση με την UNWTO. Ο κύριος στόχος του φόρουμ ήταν η προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης στην Αφρική, ενώ παράλληλα προωθήθηκαν συνομιλίες σχετικά με τις επενδύσεις και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες στην Αφρική.

Η δομή αυτής της σημαντικής εκδήλωσης οργανώθηκε σε δύο συνεδρίες: μία συνεδρία ήταν αφιερωμένη στις στρογγυλές τράπεζες και η άλλη αποτελούνταν από συναντήσεις μεταξύ επιχειρήσεων (Β2Β). Πρόκειται για στρατηγική πλατφόρμα που θέτει τους ηγέτες των αφρικανικών τουριστικών σχεδίων και τους πιθανούς διεθνείς εταίρους σε άμεση επαφή μεταξύ τους.

Τα έργα επικεντρώνονται στους ακόλουθους τομείς:

  • Τουριστική χρηματοδότηση έργων και επενδύσεις
  • Η μεταφορά τεχνολογίας και τεχνογνωσίας στον ξενοδοχειακό και τουριστικό τομέα
  • Εκμεταλλεύσε ς οικοτουρισμού σε εθνικά πάρκα και προστατευόμενες περιοχές
  • Η προώθηση και η εκπροσώπηση των προορισμών στη διεθνή εξερχόμενη αγορά
  • Η δημιουργία και η βελτίωση ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων
  • Η προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού
  • Υποδομές και μεταφορές.

FITUR KNOW-HOW & EXPORT

Η Ισπανία αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα του τουρισμού και κατά τη διάρκεια των ετών έχει αποκτήσει μια πολύτιμη τουριστική τεχνογνωσία. Οι διοργανωτές θεωιρούν ότι η χώρα κάθε άλλο παρά έχει εξαντλήσει τα περιθώρια προσέλκυσης μεγαλύτερων αριθμών τουρισμού σε όλους τους τομείς.

Ως εκ τούτου, μετά την επιτυχία του περασμένου έτους, η κρατική εταιρία τεχνολογίας καινοτομίας και τουρισμού SEGITTUR και ο ICEX (ισπανικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων) συνδιοργάνωσαν την έκτη έκδοση FITUR Know-How & Export, η οποία αφορά την τεχνογνωσία και το εξωτερικό εμπόριο, δίνοντας χώρο στις ισπανικές επιχειρήσεις του τουρ σμού να αποδεικνύουν το δυναμικό, τις γνώσεις, τις υπηρεσίες και τα τουριστικά προϊόντα τους σε αγοραστές από άλλες διεθνείς αγορές.

Η FITUR KNOW HOW & EXPORT προσέφερε ασυναγώνιστες συνθήκες στους συμμετέχοντες. Αποτέλεσε μία ξεχωριστή ευκαιρία, στην οποία οι συμμετέχουσες εταιρείες είχαν ένα πλήρες πρόγραμμα δραστηριοτήτων για να γνωρίσουν τις καλύτερες επιχειρηματικές ευκαιρίες στις πέντε ηπείρους, λαμβάνοντας εξατομικευμένες συμβουλές για διεθνοποίηση και βοηθώντας στην αναζήτηση πιθανών πελατών.

Συγκεκριμένοι τομείς που συμπεριλαμβάνονταν:

  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες / Στρατηγικός σχεδιασμός
  • Ανάπτυξη τεχνολογικής βάσης
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Τουριστικό μάρκετινγκ
  • Διαχείριση τουριστικών επιχειρήσεων
  • Υποδομές και εγκαταστάσεις
  • Τεχνολογία τουριστικού εξοπλισμού
  • Περιβάλλον και βιωσιμότητα
  • Κοινωνικο-υγειονομικός

FITUR Β2Β

Την Πέμπτη 24 (από τις 15:00 έως τις 18:30) και την Παρασκευή 25 Ιανουάριου (από τις 10:30 π.μ. έως τις 2:00 μ.μ.), στην Αίθουσα 9, στο περίπτερο 9D08, οι εκθέτες της FITUR, οι οποίοι ενδιαφέρονταν να προωθήσουν τα προϊόντα τους παγκοσμίως, πραγματοποίησαν ραντεβού με περίπου 200 διεθνείς αγοραστές, όπως ταξιδιωτικούς πράκτορες και ταξιδιωτικά γραφεία, αναπτύσσοντας τις επιχειρησιακές τους συμμαχίες.

Άλια Ν. Παπαναστασίου Σύμβουλος ΟΕΥ Α’ -   Επικεφαλής Γραφείου ΟΕΥ Μαδρίτης

Πίσω