decrease font size Επαναφορά γραμματοσειράς increase font size
Αρχική Σελίδα elen

Ρύθμιση οφειλών προς τη ΔΕΗ με προκαταβολή 10% και έως 36 δόσεις

22/06/15 13:04

«Γενναίο» σχέδιο για διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τη ΔΕΗ, που προβλέπει προκαταβολή 10% και μέχρι 36 μηνιαίες δόσεις για τους οικιακούς καταναλωτές και τις επιχειρήσεις, ενώ για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες οι δόσεις αυξάνονται σε 40 έως 60, ανακοίνωσε ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Παναγιώτης Λαφαζάνης, σε κοινή συνέντευξη Τύπου με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ Μανώλη Παναγιωτάκη και τον γενικό Διευθυντή Εμπορίας της Επιχείρησης, Λάζαρο Καραλάζο.

Ειδικό πρόγραμμα ρύθμισης χρεών ανακοινώθηκε και για τις τουριστικές επιχειρήσεις, ενώ στη νέα ρύθμιση θα μπορούν να ενταχθούν και όσοι καταναλωτές είχαν διακανονίσει τις οφειλές τους στο παρελθόν με λιγότερο ευνοϊκούς όρους. Από αύριο οι ενδιαφερόμενοι καταναλωτές θα μπορούν να ζητούν διακανονισμό της οφειλής τους σε οποιοδήποτε υποκατάστημα της ΔΕΗ, ή στο τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 11770, αναφέροντας το ΑΦΜ τους και τον αριθμό της παροχής.

Συγκεκριμένα για την εξόφληση των οφειλών προβλέπονται τα εξής :

α.​Μέχρι 36 μηνιαίες δόσεις σε συνάρτηση με το ύψος της οφειλής και την κατάσταση του οφειλέτη για τους οικιακούς καταναλωτές και τις επιχειρήσεις (πλην των εποχιακών).  Με το ισχύον πρόγραμμα προβλέπονταν 8 δόσεις μεσοσταθμικά για τους οικιακούς και τις μικρές επιχειρήσεις και 4 έως 6 δόσεις για τις μεσαίες και μεγάλες.

β.​  Υποδιπλασιασμός της προκαταβολής, από 20% σε 10%.

γ.​Πολυάριθμες δόσεις (40 έως 60) για τους ευάλωτους καταναλωτές, όπως δικαιούχοι Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου, άτομα με αναπηρία κλπ.

δ.​Προκαταβολή από 10% και από 8 μέχρι 18 δόσεις για τις εποχιακές (τουριστικές) επιχειρήσεις, συναρτήσει της συνέχειας λειτουργίας τους.

ε.​Παροχή δυνατότητας ένταξης στις νέες ρυθμίσεις και στους καταναλωτές, οι οποίοι ήδη έχουν διακανονίσει τις οφειλές τους με όρους λιγότερο ευνοϊκούς.

στ.​Μικρότερη προκαταβολή και περισσότερες δόσεις σε πελάτες που έχουν επιδείξει μη ορθή συμβατικά συμπεριφορά, στους οποίους παρέχεται η ευκαιρία επαναπροσδιορισμού των σχέσεων τους με την Επιχείρηση.

Προϋπόθεση για την τήρηση των διακανονισμών αποτελεί η συνέπεια ως προς την εξόφληση των τρεχόντων λογαριασμών.

 

Πίσω