decrease font size Επαναφορά γραμματοσειράς increase font size
Αρχική Σελίδα elen

Σεμινάριο με θέμα «CRM και η αναγκαιότητά του σε χονδρικό, λιανικό, εξαγωγές B2C και B2B», στο ΕΒΕΘ, στις 5.12.2019

26/11/19 12:28

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και η εταιρία MANAGER΄S OFFICE διοργανώνουν Σεμινάριο, με θέμα «CRM και η αναγκαιότητά του σε χονδρικό, λιανικό, εξαγωγές B2C και B2B», την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019 και ώρες 15.30-19.30, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του ΕΒΕΘ (Τσιμισκή 29, 2ος ορ).

Η αλλαγή στη αγορά και οι τάσεις της πελατοκεντρικής πολιτικής, απαιτούν άμεση προσαρμογή από τις εταιρίες, με την υιοθέτηση συστημάτων τόσο για τη σωστή παρακολούθηση του πελατολογίου όσο και για την εφαρμογή τεχνικών πωλήσεων και marketing (Customer Relationship Management).

Κατά τη 4ωρη περίπου διάρκεια της εκδήλωσης, ο ομιλητής κ. Γεώργιος Νόλας-Δερμεντζόγλου, Marketing Director της εταιρίας MANAGER’S OFFICE, θα αναπτύξει τα ακόλουθα θέματα και θα ακολουθήσει συζήτηση με το ακροατήριο:

  • Το business model B2B έχει συγκεκριμένες διαδικασίες, τεχνικές  και βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε σε πωλήσεις και Marketing
  • Το CRM θα υποστηρίξει το 97% όλων των ενεργειών ανάπτυξης του μοντέλου
  • Client service και εξυπηρέτηση Β2Β
  • Πελατοκεντρική πολιτική και η εφαρμογή
  • Πώς να βρείτε και να προσεγγίσετε το ενδεδειγμένο πελατολόγιο
  • Πώς θα αναπτύξετε το υποψήφιο πελατολόγιο
  • Πώς θα κάνετε cross selling
  • A,B,C Analysis
  • Target Marketing
  • Πώς θα ενεργοποιήσετε παλιούς πελάτες
  • Τηλεφωνική πώληση- Follow UP (FU)
  • Προσαρμογή του προσωπικού πωλήσεων στις ανάγκες του πελάτη.
  • Στρατηγική και Ανάπτυξη του Marketing.
  • GDPR
  • Διαχείριση Προβλημάτων
  • Ποια εργαλεία Marketing θα πρέπει να αναπτύξετε για να αναπτύξετε το B2B;
  • Η εφαρμογή των διαδικασιών After Sales
  • Δημόσιες Σχέσεις
  • Η αξία της παραγγελιοληψίας στο Β2Β.
  • Η ενδεδειγμένη δομή του τμήματος πωλήσεων με back office και front office
  • Πόσο σημαντικό είναι το reporting system για το δίκτυο πωλήσεων σας,
  • Το business model B2C έχει συγκεκριμένες διαδικασίες, τεχνικές  και βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε σε πωλήσεις και Marketing και είναι 100% πελατοκεντρικό
  • Το CRM θα υποστηρίξει το 99% όλων των ενεργειών ανάπτυξης του μοντέλου
  • Client service και εξυπηρέτηση Β2C
  • Πελατοκεντρική πολιτική και η εφαρμογή
  • Πώς θα αναπτύξετε το ενεργό πελατολόγιο
  • Πώς θα κάνετε cross selling
  • A,B,C Analysis
  • Target Marketing
  • Πώς θα γίνει η΄΄γέφυρα΄΄ με παλιούς πελάτες
  • HAPPY CALL
  • Στρατηγική και Ανάπτυξη του Marketing.
  • Διαχείριση Προβλημάτων
  • Ποια εργαλεία Marketing θα πρέπει να αναπτύξετε για να αναπτύξετε για το B2C
  • Η εφαρμογή των διαδικασιών After Sales
  • Δημόσιες Σχέσεις και η σημαντικότητα τους στο B2C
  • Η αξία του Marketing στο B2C
  • Οι ΕΞΑΓΩΓΕΣ (business model) έχουν συγκεκριμένες διαδικασίες, τεχνικές  και βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε - Αν δεν ακολουθήσεις τα TIPS και τις διαδικασίες δεν θα μπορέσεις πραγματικά να αναπτυχθείς
  • Το CRM θα υποστηρίξει το 99% όλων των ενεργειών ανάπτυξης του μοντέλου εξαγωγών
  • Πώς θα βρω υποψήφιους αντιπροσώπους ή πελάτες;
  • Ποια η μεθοδολογία;
  • Πρέπει να πάρω μέρος σε έκθεση και πότε;
  • Τι προετοιμασία πρέπει να κάνω για να πάρω μέρος σε έκθεση;
  • Πρέπει να κάνω έρευνα αγοράς και πως μπορώ να το κάνω;
  • Ποια marketing tools χρειάζομαι;
  • Τι ιδιαιτερότητες υπάρχουν στην ανάπτυξη μου σε αγορές στόχους; Πώς θα βρω τους ανταγωνιστές μου για να τους μελετήσω;
  • Ποια στρατηγική επικοινωνίας να ακολουθήσω και τι πρέπει να επενδύσω σε marketing για να αναπτυχθώ;
  • Τι προφίλ αντιπροσώπων πρέπει να αναζητήσω;
  • Πρέπει να επισκεφθώ τον πελάτη μου πριν να συνεργαστώ;
  • A,B,C Analysis

Οι ενδιαφερόμενοι για την ανωτέρω εκδήλωση, η συμμετοχή στην οποία είναι δωρεάν, θα πρέπει να συμπληρώσουν την on line φόρμα συμμετοχής, το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 4.12.2019. Επιπλέον θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης στους συμμετέχοντες που θα έχουν δηλώσει εγκαίρως τη συμμετοχή τους

Πίσω