decrease font size Επαναφορά γραμματοσειράς increase font size
Αρχική Σελίδα elen

Σεμινάριο: Πώς θα στήσετε μια «start up» επιχείρηση με έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

29/09/14 16:06

 

Σεμινάριο: Πώς θα στήσετε μια «start up» επιχείρηση με έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

 «Φως» στα… μυστικά της ίδρυσης μιας start up εταιρίας, με έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, επιχειρούν να ρίξουν το  Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και το Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας ΕΞΕΛΙΞΗ του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, που διοργανώνουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Jump Start your idea in e-Commerce», στις 22 & 23 Οκτωβρίου 2014, στo ΕΒΕΘ (Τσιμισκή 29, 2ος όροφος).

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει με απόλυτα πρακτικό τρόπο τα στοιχεία, τις επιστημονικές τεχνικές και τα εργαλεία που συνθέτουν τον αποτελεσματικό σχεδιασμό και οδηγούν σε επιτυχημένη υλοποίηση μιας start up εταιρείας, με έμφαση στον χώρο του e-commerce, ή στην ανάπτυξη μιας υφιστάμενης επιχείρησης. Οι εισηγητές θα δώσουν πρακτικές συμβουλές τους συμμετέχοντες για το στήσιμο μίας επιχείρησης, προσφέροντας κατευθύνσεις για το σκεπτικό και τη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθηθεί, πάντα με βάση τις δυνατότητες και τους πόρους του καθενός, σε σχέση με τις ανάγκες της αγοράς.

Τα οφέλη για όσους παρακολουθήσουν το σεμινάριο είναι:

-Η πληρέστερη κατανόηση των στοιχείων που συνθέτουν το σχεδιασμό και την υλοποίηση επιχειρηματικών πλάνων γενικά αλλά και ειδικά στο e-commerce
 - Η κατανόηση του όρου «στρατηγική» σε σχέση με την επιχειρηματική ιδέα
 - Η εφαρμογή μεθοδολογίας σκέψης και σχεδιασμού μιας ιδέας προς υλοποίηση
 - Η πρακτική γνώση εφαρμογής εργαλείων και τεχνικών on-line για την προώθηση και υποστήριξη μίας ιδέας
 - Η πληρέστερη κατανόηση μέσα από ειδικές φόρμες (templates & flow charts)

 Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Όσους ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση
- Όσους θέλουν να αξιολογήσουν τη βιωσιμότητα της ιδέας / ιδεών τους
- Όσους έχουν στήσει την επιχείρησή τους και επιθυμούν να την αναπτύξουν αλλά και να αξιολογήσουν τη βιωσιμότητα της επιχείρησης
- Όσους θέλουν να μάθουν πως στήνεται ένα επιχειρηματικό πλάνο
- Όσους θέλουν να μάθουν πως προωθούνται προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο μέσα από εργαλεία και τεχνικές συσχέτισης και optimization
- Επιχειρηματίες στο e-Business
- Στελέχη του κλάδου e-commerce (B2C ή Β2Β)
- Σπουδαστές marketing & e-Business
- Επιχειρηματίες, στελέχη πωλήσεων ή ιδιώτες που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στη δημιουργία ευκαιριών πώλησης on line

 Κόστος συμμετοχής
Το workshop αποτελείται από δυο ενότητες:
1. Επιχειρηματικότητα.
2. Digital Strategy & e-Commerce.

Το κόστος συμμετοχής είναι 300 ευρώ, ενώ για τα μέλη του ΕΒΕΘ παρέχεται έκπτωση 30% και ανέρχεται σε 210 ευρώ. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τραπεζική κατάθεση ή έμβασμα ή ακόμη και με κάρτα (πιστωτική / χρεωστική). Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 16 ώρες, ενώ δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης.

Καταληκτική ημερομηνία εγγραφών είναι η 10η Οκτωβρίου 2014

Για δηλώσεις συμμετοχής και περισσότερες πληροφορίες στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας ΕΞΕΛΙΞΗ

 

Πίσω