decrease font size Επαναφορά γραμματοσειράς increase font size
Αρχική Σελίδα elen

Τα μυστικά της επιτυχημένης διείσδυσης στις αγορές του εξωτερικού παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση του ΕΒΕΘ

20/11/18 11:40

Η στρατηγική διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού απασχόλησε τις εργασίες της τρίτης διοργάνωσης, που πραγματοποιήθηκε στις 14 Νοεμβρίου, στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), στο πλαίσιο του κύκλου ενημερωτικών εκδηλώσεων με επίκαιρα ζητήματα για τις εξαγωγές και την εξωστρεφή επιχειρηματικότητα.

Χαιρετισμό απηύθυνε ο Ά Αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ κ. Εμμανουήλ Βλαχογιάννης.

Ο Δρ. Κων/νος Γεωργάκας, σύμβουλος επιχειρήσεων (Gecon Consulting και Επισκέπτης Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας) υπογράμμισε μεταξύ άλλων τον καίριο ρόλο της έρευνας αγοράς πριν μία επιχείρηση αποφασίσει να εισέλθει σε μία ξένη αγορά. Ακόμη, τόνισε ότι το εξαγωγικό marketing επιβάλλει μία επιχείρηση να παράγει και να πωλεί ό,τι ζητά η ξένη αγορά.

Το διεθνές μάρκετινγκ, κατά τον ίδιο, αποτελεί μία διαδικασία επίπονη για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων, αλλά στην τρέχουσα εποχή του έντονου ανταγωνισμού μπορεί να «κάνει τη διαφορά» μεταξύ επιβίωσης και θανάτου μίας εταιρείας.

Επίσης, ο κ. Γεωργάκας σημείωσε πως κρίσιμα θέματα είναι οι φόβοι και η άγνοια των επιχειρήσεων για την εξαγωγική οργάνωση, καθώς και η καθημερινότητα μίας σύγχρονης εξαγωγικής επιχείρησης.

Από την πλευρά του ο κ. Βλάσης Λαγός, Διευθυντής Εξαγωγών της βιομηχανίας «Α. Χατζόπουλος ΑΕ», παρουσίασε την εμπειρία του από την πολύχρονη δραστηριότητα του στο πεδίο των εξαγωγών, ενώ είπε πως πλέον το 90% των εξαγωγών της εταιρείας, στην οποία απασχολείται, είναι ασφαλισμένο.

Ο κ. Χριστόδουλος Ράντης, Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας «Παστέλια Jannis ΑΕ», υπογράμμισε ότι η διεθνοποίηση μίας επιχείρησης είναι μία δύσκολη διαδικασία. Παράλληλα, σημείωσε πως είναι προτιμότερο μία επιχείρηση να μην προχωρά στην πραγματοποίηση εξαγωγών απλά και μόνο επειδή θέλει να αναπληρώσει τις απώλειες της από την εσωτερική αγορά.

Με την ευκαιρία σημειώνεται ότι το ΕΒΕΘ, επιδιώκοντας τη συνεχή κατάρτιση των μελών της επιχειρηματικής κοινότητας της περιοχής, έχει δρομολογήσει την διοργάνωση ενός νέου κύκλου σεμιναρίων πέντε θεματικών κλάδων επιχειρηματικού ενδιαφέροντος.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Πίσω