ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης ενημερώνει τα μέλη του, ότι στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρηματικότητας», το οποίο υλοποιείται από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος σε συνεργασία με τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Ανάπτυξης και Επενδύσεων, έχει ήδη ξεκινήσει τη δωρεάν διάθεση Ψηφιακών Πιστοποιητικών/Υπογραφών στους εκπροσώπους των κεφαλαιουχικών εταιριών – μελών του Επιμελητήριου μας.
Οι κεφαλαιουχικές εταιρίες (ΑΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ) έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν τα φυσικά πρόσωπα που επιθυμούν να λάβουν ψηφιακή υπογραφή τα οποία θα πρέπει να είναι νόμιμοι εκπρόσωποι της κεφαλαιουχικής εταιρίας, όπως προβλέπεται από το καταστατικό τους.
Η υποβολή της αίτησης πραγματοποιείται μέσω της ιστοσελίδας του ΓΕΜΗ https://services.businessportal.gr/ όπου οι εταιρίες μπορούν να επιλέξουν τους δικαιούχους για την έκδοση ψηφιακής υπογραφής και να δημιουργήσουν το αίτημα έκδοσης.
Συγκεκριμένα,θα πρέπει να ακολουθηθεί η παρακάτω διαδιακασία.
Σημειώνεται ότι στο μενού «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής» είναι διαθέσιμο το εγχειρίδιο με τις οδηγίες χρήσης.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα στην διαδικασία οι δικαιούχοι μπορούν να επισκεφθούν την σελίδα υποστήριξης ( https://sign-register.businessportal.gov.gr/faq ).
Σημειώνεται ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δικαιούχων η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος έθεσε σε λειτουργία εξειδικευμένο call-center εξυπηρέτησης των δικαιούχων (helpdesk) με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, το οποίο λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 07:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ και το Σάββατο από τις 08:00 το πρωί έως τις 16:00 το απόγευμα (πλην Κυριακών και αργιών).
Οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο του τμήματος εξυπηρέτησης στον αριθμό κλήσης: 210-2201960.